Lai atgādinātu par festivāla agrīno aizgrābtību ar studijas GRM proponēto akusmātisko mūziku, teorētiķis un mūziķis Fransuā Bonē (François Bonnet) – pazīstams arī kā Kassel Jaeger – atskaņos komponista Bernāra Parmedžiāni (Bernard Parmegiani) daudzkanālu mūziku, ko Skaņu meža pirmajā izdevumā varēja piedzīvot toreiz vēl dzīvā komponista klātbūtnē. Tam sekojoši Bonē uzstāsies kā Kassel Jaeger.
2012. gadā tika publicēta viņa grāmata Les Mots et les sons, kas veltīta skaņai un mākslai to sadzirdēt. Tam sekojoši veselas trīs Bonē grāmatas publicējusi arī mūsdienu filozofijas izdevniecība Urbanomic. Nesenākā no tām – 2020. gadā publicētā After Death – ir nevis mūzikas teorijas grāmata, bet gan eseja par nespēju racionalizēt nāvi informācijas laikmetā.
Piecus Kassel Jaeger albumus izdevusi prestižā avangarda mūzikas izdevniecība Editions Mego. Festivālā bija jāuzstājas arī Editions Mego dibinātājam, vadītājam un biežākajam viesmūziķim Pīteram Rēbergam (Peter Rehberg), kurš pērn pāragri mira. Šis Skaņu mežs daļēji ir diskrēts veltījums Rēbergam.
Bernārs Parmedžiāni (1927 – 2013) bija franču akusmātiskās mūzikas komponists, kura skanisko mantojumu sekojošas mūziķu paaudzes uzskata par vienu no šī mūzikas stūrakmeņiem.
Parmedžiāni dzīve tika organizēta ap dažiem pamatelementiem: darbu studijā, piepildītā ar ierīcēm; laiku savas sievas (un kā Parmedžiāni viņu dēvēja “pirmās auss”, proti, pirmās klausītājas) kompānijā; ar Amsterdamer tabaku pildītas pīpes kūpināšanu un, visbeidzot, mīlošu kaķu klātbūtni.
Tiks atskaņoti sekojošie Bernāra Parmedžiāni darbi:
Capture éphémère 11’53 (1967), L’Instant mobile 10’41 (1971), Immer/Sounds 11’24 (1999)
Kassel Jaeger izpildīs sekojošos no saviem darbiem:
Algae (15’), Erosions (20’)



