Russell Haswell

Rasels Hasvels ir trokšņu mūziķis un starpdisciplinārs mākslinieks, kura darbus publicējušas tādas izdevniecības kā Editions Mego, WARP, Warner Classical un Diagonal. Lai gan Hasvels primāri tiek asociēts ar ap gadsimtu miju notikušās „elektroniskās mūzikas eksplozijas” radikālākajām izpausmēm, viņš darbojas arī kā kurators, kas radījis projektus tādiem festivāliem un mākslas muzejiem kā PS1/MoMa, All Tomorrows Parties, Aldeburgh Music un Thyssen-Bornemisza Art Contemporary. Hasvels savu nozīmīgāko muzikālo ietekmju vidū min japāņu trokšņu mūzikas projektus Pain Jerk un Incapacitants, kā arī komponista Janna Ksenaka (Iannis Xenakis) elektronisko mūziku, taču šajā sarakstā klātesoša ir arī deju mūzika, piemēram, tehno meistari Roberts Huds (Robert Hood) un Džefs Milzs (Jeff Mills). Šāds ietekmju kokteilis izpaudies arī dažos no viņa nesenākajiem ierakstiem „37 Minute Workout” un „As Sure as Night Follows Day”, kuriem var piedēvēt vēl aizvien konfrontējošu, taču ritmiskāku skanējumu. Atgriešanos pie digitāla noiza tīrākā šī žanra izpratnē iezīmēja 2016. gadā iznākušais ieraksts „PANTHER nO!se” – Hasvels albumu laidis klajā pats sava jaundibinātā leibla Haswell Studio paspārnē.

Britu žurnāls The Wire Hasvela mūziku raksturo kā „liesu, ekonomisku un ārkārtīgi aizraujošu”, savukārt interneta medijs FACT Magazine nodēvējis Hasvelu kā „vienu no drosmīgākajiem un radoši nelokāmākajiem starpdisciplinārajiem māksliniekiem, kas pēdējo 20 gadu laikā ir nākuši no Lielbritānijas”.