Medijs New Noise Magazine raksta, ka Juko Araki “nāk no paaudzes jaunu sieviešu, kas pārdefinē trokšņu mūzikas, post-industriālā tehno un eksperimentālās elektronikas ārējās robežas”. Araki debijas albums “End of Trilogy” ir nācis klajā austrāliešu mūziķa Lorensa Ingliša (Lawrence English) vadītās izdevniecības Room 40 paspārnē. Araki albuma radīšanas apstākļus komentē sekojoši: “Tas sākās pandēmijas laikā – viss bija ļoti neskaidrs, taču saglabājās sajūta, ka tuvojas kāda traģēdija. Man bija sākušas apnikt šīs neredzamās bailes, un šajos ierobežojumu un pieaugošā nemiera apstākļos nolēmu sākt strādāt pie rotaļīgas, radikālas, bet arī salīdzinoši emocionāli atvieglotākas mūzikas.”
Araki ir skolota kā pianiste, taču pievērsās ne-akadēmiskai mūzikai pēc aizraušanās ar metālu un “hardcore” pankroku. Viņa ir spēlējusi bungas grupā Kuunatic un apvienojusi trokšņu mūziku ar neo-klasiku projektā Concerto de La Familia. Viņas solo projektu raksturo sempli no tradicionāliem japāņu mūzikas instrumentiem un īpatnēja skaņu slāņošana, kas var atgādināt “trokšņu kori”. Klausoties Araki mūziku, brīžiem nav iespējams izšķirt – vai nu elektroniski signāli imitē tūkstoš lapu čaukstoņu, vai tūkstoš lapu čaukstošās skaņas tiek apstrādātas, lai tās izklausītos pēc elektroniskiem signāliem.
Araki festivālā uzstāsies projekta REMAIIN ietvaros – tas pētī citu kontinentu mūzikas ietekmes Eiropas avangardā. To atbalsta ES programma „Radošā Eiropa” un Kultūras ministrija.